Ποιός είμαι;

   Με λένε Νίκο Ράμμο Καπαλίδη, και είμαι ο κάτοχος και συγγραφέας του Αμπεμπαblog! To μπινελικοδρόμιο..
Το "Ράμμος" είναι το "καλλιτεχνικό" μου όνομα, με το οποίο με γνωρίζουν πλέον όλοι.. δυστυχώς, οπότε δεν αλλάζει, και έτσι θέλω να με φωνάζουν πάντα. Το Καπαλίδης το κρατάω για την εφορία.

   Γεννήθηκα στα Πλατανάκια Σερρών, όπου και έζησα μέχρι τα 14 χρόνια μου. Κατόπιν έζησα στην Θεσσαλονίκη.
Το 98 πήγα για δεύτερη φορά στη Γερμανία, όπου έμεινα άλλα 16 χρόνια (σύνολο 22).
Σήμερα ζω και εργάζομαι (από το 2006) στο Τορόντο του Καναδά. Με όλα αυτά, έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω την πραγματική ηλικία μου. Καλύτερα, σκασίλα μου.

   Μου αρέσει να γράφω, και κυρίως με χιούμορ. Μου αρέσει όμως να είμαι και "αθυρόστομος", ακόμη κι όταν γράφω. Οπότε, αν κάποιοι είναι ευαίσθητοι, ας εισέλθουν με δική τους ευθύνη εις τα ενδότερα.

   Υπεύθυνοι για το νόμο είναι οι: Θανάσης ο σιδεράς, Γιώργος ο νερουλάς, Αποστόλης ο χοντροκέφαλος και Τάκης ο φαγάνας. Εγώ δηλώνω αθώος, και θα μιλήσω μόνο παρουσία του δικηγόρου μου.