Όροι και Creative Commons

Δεν μου αρέσουν οι όροι βασικά.
Αλλά, κάποιες φορές δεν γίνεται και χωρίς κάποιους.
Να μερικοί:

   Στα σχόλια, δεν γουστάρω να επιτίθεται κάποιος έναν άλλο απρόκλητα και δίχως λόγο εν γένη.
Το να μην συμφωνώ με την άποψη κάποιου, δεν μου δίνει το δικαίωμα να τον βρίσω.

   Τα καμάκια στις διάφορες αιθέριες γυναικείες υπάρξεις να λείπουν. Τις θέλω όλες δικές μου.. Ντάξ;
κ.λ.π. κ.λ.π.

   Creative Commons
Όποιος θέλει να πάρει κείμενό μου, να το πάρει. Αν θέλει να μου κάνει και μια διαφημισούλα με ένα Link από κάτω, μπας και με επισκεφτεί κι εμένα κανένας χριστιανός φίλος του, τον ευχαριστώ θερμά. Αν πάλι δεν θέλει, και θέλει να το πλασάρει σαν δικό του, χαλάλι του, δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας.

Αυτά τα ολίγα..
Άντε τώρα, ξούτ.. δρόμο, τράβα να ρίξεις και καμιά ματιά σε καμία ανάρτηση, ξημέρωσες εδώ μέσα διαβάζοντας μαλακίες. (Διάβασε και καμιά παλιότερη.. απλά.. λέω εγώ τώρα) :-Ρ